Het verhaal achter ‘Think Different’

Geschreven door  | 15 december 2011 | Categorie: Apple nieuws

Wie kent ze niet? De Think Different campagnes van Apple zijn nog steeds een groot succes. Elke Apple fanaat spreekt vroeg of laat wel eens de uitdrukking ‘Think Different’ uit.

De slogan was in 1997 ontwikkelt voor Apple door een advertentiebureau. Het was min of meer een rechtstreekse aanval op “IBM Think”. Rob Siltanen was één van de personen die meewerkte aan het project. Vandaag de dag heeft Rob op forbes.com zijn verhaal uit de doeken gedaan over het ontwerp van deze campagnes. Je kan er leuke dinges oplezen zoals Steve Jobs die meteen brandhout maakt van de campagne in opmaak.

Lees hier het volledige artikel: Forbes.com

http://youtu.be/XUfH-BEBMoY




Tags: ,

One Response to Het verhaal achter ‘Think Different’

  1. Eric 21 december 2011 at 10:13

    IBM heeft van dag één in de strijd met Apple de duimen moeten leggen in hun communicatiestrategie, vandaag is het IBM van ‘toen’ het ‘Microsoft’ van heden. Echte veranderingen zie je niet. Apple is meester in communicatie en advertising, nog niet gesproken van hun producten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten