Seat onthult virtueel zijn nieuwste model via iPad, iPhone en iPod Touch

Geschreven door  | 16 januari 2012 | Categorie: iOS apps

Seat MiiTer gelegenheid van het Autosalon van Brussel onthult SEAT in avant-première zijn nieuwste model: de Mii. En het doet dat op een unieke manier: via augmented reality. SEAT is al van bij de start van Emakina klant van het agentschap; ook voor dit project werkt het samen met het ‘digital native agency’.

Het Spaanse automerk SEAT investeert al enkele jaren steeds meer in digitale communicatie. Tijdens het Autosalon van Brussel krijgen de bezoekers de kans een unieke ervaring te beleven. Ze kunnen er de Mii virtueel ontdekken, vóór zijn officiële lancering. Affiches en teasers in de gangen van het salon genereren extra traffic naar de stand van SEAT.

Daar nodigen hostessen met iPads de bezoekers uit om deze unieke ontdekking van de Mii te beleven. SEAT-fans kunnen zich ook laten fotograferen naast de auto en hun kiekje terugvinden op de website van Club SEAT. En wie geïnteresseerd is, ontvangt extra informatie en wordt in primeur op de hoogte gebracht van het moment waarop de wagen beschikbaar zal zijn.

De hele lanceringscampagne, inclusief de mobiele applicaties en activeringscampagnes, werd ontwikkeld door Emakina.

Download de app voor iPad, iPhone en iPod Touch: Seat Mii AR

Seat Mii AR App






Tags: , , , ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten