Apple verlaagt instapbedrag voor iAd naar 100.000 dollar

Geschreven door  | 15 februari 2012 | Categorie: Apple nieuws

Todd TeresiApple heeft zijn eigen advertentieplatform voor iOS toestellen, namelijk iAd. Het succes bleef echter tot nu toe uit.

De reden is waarschijnlijk dat er gigantische bedragen betaalt moeten worden om te kunnen instappen. Bij de lancering van iAd moest er een miljoen dollar betaald worden om mee te kunnen doen.

In februari 2011 verlaagde Apple dit bedrag naar 500.000 dollar en in december van hetzelfde jaar was het instapbedrag 400.000 dollar.

Begin januari van dit jaar begon Todd Teresi aan zijn carrière bij Apple. Hij leidt vanaf nu de iAd devisie. Om meer adverteerders over de streep te halen om te kiezen voor iAd verlaagt Apple nu het instapbedrag voor iAd naar 100.000 dollar. Bovendien ontvangen ontwikkelaars die iAd gebruiken 70% van de omzet in plaats van 60%.






Tags: , , ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten