Algemene fout met KBC app op je nieuwe iPad?

Geschreven door  | 24 maart 2012 | Categorie: iOS apps

KBC Banking Verschillende gebruikers vertelden ons dat ze problemen hadden met het inloggen via de mobiele applicatie van KBC op hun nieuwe iPad.

Aangezien het hier gaat over de toevoeging van een nieuw apparaat voor toegang tot Mobile Banking moet je even de veiligheidsprocedure doorlopen.

Dit kan je doen door op de link ‘Word KBC Banking’ in de applicatie zelf te drukken. Vervolgens wordt je kaartnummer gevraagd en zal je nog even de kaartlezer moeten gebruiken. U ontvangt na deze verificatie van KBC een initiële code dat je kan gebruiken op het nieuw toestel. Nadien kan je een nieuw paswoord opgeven dat onmiddellijk zal werken op al je iOS apparaten.

Maar…indien je de nieuwe iPad (of iPhone) hebt teruggezet via een back-up en deze kan via de iCloud of iTunes zijn dan zal je een probleem ervaren.

De back-up zet ook bestanden terug die de KBC app in het verleden heeft gebruikt met je ‘oude’ apparaat. Het gevolg gaat dus zijn dat wanneer je probeert in te loggen dat je de melding: “Algemene fout” verkrijgt.

Gelukkig is de oplossing heel eenvoudig. Verwijder de KBC app op je nieuwe apparaat en installeer deze opnieuw via de App Store. Als je hierna nogmaals een poging doet om in te loggen dan zal het perfect werken. We hopen dat KBC dit schoonheidsfoutje nog oplost.

Download:
KBC Banking voor iPhone, iPod Touch
KBC Banking voor iPad




Tags: , , , ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten