iTunes; verbinding mislukt? Misschien een oplossing

Geschreven door  | 29 oktober 2012 | Categorie: MijniPad

Bron: MijniPad.net

Zelf krijg ik het eigenlijk bijna nooit in beeld – maar het blijkt dat er wel degelijk regelmatig iPad gebruikers zijn die, bij het opstarten van de AppStore, dit in beeld krijgen => 'Verbinding met iTunes mislukt'. Een lezeres van MijniPad.net kwam met de volgende oplossing; Ga naar 'Instellingen' 'Algemeen' 'Datum en Tijd' zet eventueel […]
Lees verder…





Tags: , ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten