2013 het jaar van de grote doorbraak van Smartphone en Tablet advertising?

Geschreven door  | 28 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Humprhy Stuffertz] Reclame kijken, maar waarop? TV, Smartphone, Tablet, Overal? Reclame kijken is pas leuk als je zelf kunt kiezen en kijken wanneer jij het wilt. Smartphone en tablet zijn devices die 60% van alle Nederlanders inmiddels dagelijks gebruiken.

Dat doen we waar en wanneer we dat willen. Voor info, communicatie of gewoon om even te zijn.  Dat doen we met z’n allen

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten