2nd Screen, wat gaan we zien in 2013?

Geschreven door  | 15 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Bart Zoetmulder] Het tweede scherm wordt volwassen, wat gaan we zien  in 2013? Een outlook van 3 internationale kenners.

In 2012 was het tweede scherm een van de meest opvallende en opwindende ontwikkelingen op het gebied van digitale reclame. In 2013 zal deze ontwikkeling zich definitief moeten bewijzen.
De website Videoadnews.com interviewde 3 kenners en vroeg hen wat we mogen

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten