De Mobile Experience van WWF

Geschreven door  | 20 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Vaak wordt er ook een ‘Mobile Experience’, terwijl  de ervaring in praktijk minder overdonderend is. Soms zitten er echter pareltjes tussen, waar de mogelijkheden van een mobile device optimaal worden benut. Een goed voorbeeld is de Ralph Lauren iPad app, die ik zo’n anderhalf jaar geleden wel eens heb besproken. 

De internationale tak van het Wereld Natuur Fonds hebben nu

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten