INTERVIEW: Gert Jan Lagas (Greetz): "De Android doelgroep is minder actief in het downloaden. Daarnaast geeft deze groep ook minder geld uit."

Geschreven door  | 17 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Gert-Jan Lagas begon zijn carrière 6,5 jaar geleden bij Disneyland Paris in de media. Inmiddels is hij alweer 3,5 jaar als online marketing manager werkzaam voor Greetz. Hij is hier o.a. commercieel eindverantwoordelijk voor alle mobiele platforms. Greetz is in 2004 opgericht door Johan van Vulpen en Simen Schimmel. Bij Greetz draait het om attent zijn: in 2012 verstuurden de

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten