INTERVIEW Guy Grimmelt (CBS Outdoor): "Interactiviteit is wellicht 1 van onze speerpunten en mobiel is daarbij enorm belangrijk"

Geschreven door  | 24 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Guy Grimmelt is sinds april 2012 Marketing & business development direct bij CBS Outdoor. Hiervoor heeft hij gewerkt bij ABN AMRO en Moviq. 

Ik interviewde hem om mobile marketing in de wereld van outdoor advertising. 

Vorige week kwam in het nieuws dat CBS Outdoor in de etalage wordt gezet. Ondanks dit nieuws business still as usual? 

Guy Grimmelt: “Tuurlijk!

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten