INTERVIEW Susanne Ferguson (Ahold Europe): "We willen de wat ‘vluchtigere’ mobiele gebruikers beter gaan bedienen"

Geschreven door  | 18 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Apps zijn nog steeds één van de belangrijkste mobile marketing tools van veel merken. Albert Heijn heeft in 2009 de Appie app geïntroduceerd. Deze app heeft de laatste jaren veel innovatieve features erbij gekregen en kan gezien worden als de meest succesvolle branded app van Nederland.

Ik interviewde Susanne Ferguson (Senior Manager Digital Developement Ahold Europe)

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten