INTERVIEW Willem-Albert Bol (Vodafone): "Je merkt dat je mobiel een eigen rol moet geven."

Geschreven door  | 25 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Willem-Albert Bol zwaait al enkele jaren de Media en Marcom scepter bij Vodafone Nederland. Hiervoor werkte hij oa bij TBWA, Sanoma en VNU.Ik interviewde hem over de mobile marketing en -advertising activiteiten van Vodafone.

De differentiatie in prijs of netwerkkwaliteit tussen de verschillende telecom operators lijken de laatste jaren kleiner geworden. Hoe tracht

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten