McDonalds geeft kijkje in de keuken via Augmented Reality app

Geschreven door  | 18 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] DDB Australië heeft deze week voor McDonalds ‘down under’ de app  TrackMyMacca’s gelanceerd. Dit is een  Augmented Reality app, waarbij als klant goed kan zien wat er in je McDonalds maaltijd zit (en waar het vandaan komt). 

De app is meteen een mooie bezigheid tijdens het nuttigen van je maaltijd. 

Zie video: 

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten