Next Gen Retail: Mobile and Beyond (onderzoek)

Geschreven door  | 8 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Het onderzoeksbureau Latitude heeft recent de cijfers van hun Retail onderzoek gepubliceerd, waarbij de focus is gelegd op hoe de consument haar mobiel bij het winkelen gebruikt. Onderzoek naar mobiel in de retail is niet bepaald nieuw te noemen en is een onderzoeksitem waar veelvuldig over wordt gepubliceerd. Onderstaande cijfers zijn echter zeer recent (december 2012). Een

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten