Online aankopen door ‘always on’ verdubbeld

Geschreven door  | 31 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Quinta Clason] In Nederland hebben 1,5 miljoen mensen in de eerste helft van 2012 een online aankoop (product of dienst) gedaan. Dit is vergeleken met dezelfde periode in 2011 (740.000 mensen) een verdubbeling.

Enorme stijging verklaard
Consumenten zijn door de snelle opkomst van mobiele technologie ‘always on’ en dat biedt een enorme kans voor webwinkels. Dit leidt vervolgens weer tot

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten