QR Code komt tot leven

Geschreven door  | 30 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Reclamebureau Publicis heeft onlangs voor de Hartstichting een campagne ontwikkeld met een levende QR Code. Veel omstanders weten niet wat zij moeten doen wanneer iemand zijn hart begeeft. De Hartstichting brengt dit mooi visueel onder de aandacht. Door het scannen van de QR Code ontvang je direct informatie over eerste hulp met reanimeren. MobileMarketing.nl 2013

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten