Samenwerking Microsoft en Mediasynced op gebied van 2nd Screen

Geschreven door  | 16 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[PERSBERICHT] Mediasynced en Microsoft Advertising lanceren een techniek waarbij de televisiecommercials voor het eerst gesynchroniseerd kunnen worden met alle gewenste online rich media advertentieformaten en push ads op het second screen van Microsoft Advertising websites zoals MSN en Skype. Door de samenwerking met Mediasynced, is op het Microsoft netwerk een unieke synchronisatie mogelijk van

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten