Unicef campagne, ‘Speak up for Children’ [Case Study]

Geschreven door  | 25 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Saskia Delfgaauw] Hoe effectief is mobiel adverteren? Hierbij de case study van de Unicef campagne ‘Speak up for Children’ uit Q2 2012. AchtergrondUnicef zocht naar een manier om zich te profileren als een organisatie die zich inzet voor het verbeteren van het leven van kinderen. Unicef doet dit door het inzamelen van donaties en het creëren van een groter bewustzijn over het onderwerp.

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten