Unox haakt in op vrieskou met Schaatsapp

Geschreven door  | 16 januari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Vorig jaar was Chocomel er razensnel bij met hun Elfstedentocht app. Dit jaar weet worstenmaker Unox als eerste merk in te springen op de vrieskou met de Schaatsapp. 

TBWANeboko ontwikkelde samen met Mediamonks de Schaatsapp voor Unox, waarmee je op een interactieve kaart je eigen tocht kunnen maken en deze kan delen via Facebook.
Na elke tocht krijg je een

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten