American Express zet volgende stap mobile commerce met Twitter

Geschreven door  | 15 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Marc Bergers] American Express (AmEx) heeft de volgende stap gezet in het uitrollen van het Sync programma. Met speciale hashtags kan je (voorwaarde wel is dat je een AmEx kaart het) producten kopen die beschikbaar zijn bij een handvol retailers. Zie op Youtube er meer over. Een tweet verkooptHet initiatief gaat terug naar de samenwerking die al eerder was tussen American Express en

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten