Augmented Reality campagne voor Van Lanschot Bankiers

Geschreven door  | 14 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[Peter Voorts] Het Nederlandse augmented reality bureau Dutch Rose Media heeft voor Van Lanschot Bankiers een augmented reality campagne ontwikkeld, waarin het beeld van een eigentijdse, gedreven specialist in private banking op stijlvolle wijze krachtig wordt neergezet zoals ook topontwerper Piet Hein Eek te werk gaat. Piet Hein Eek is dan ook terug te zien in deze uiting van Van Lanschot. 

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten