Augmented Reality maakt krant ook geschikt voor kinderen

Geschreven door  | 10 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Augmented Reality in combinatie met print wordt reeds veelvuldig ingezet. De Playboy heeft bijvoorbeeld deze maand Augmented Reality ingezet van het Nederlandse Layar. Het Japanse The Tokyo Shumbun weet er een mooie draai aan te geven en maakt door de inzet van Augmented Reality van haar dagblad een familiekrant. Het voor kinderen geschikt maken van een volwassen krant is een

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten