Autoverzekeraar RSA zet echte interactieve print in

Geschreven door  | 25 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Interactieve print via Augmented Reality of een QR code kennen we al. RSA zet echte interactieve print in, waarmee consumenten direct een offerte van een autoverzekering kunnen opvragen.

Eenzelfde mogelijkheid, maar dan met video is reeds eerder ingezet door Sanoma. De autoverzekeringsadvertentie van verzekeraar RSA gaat echter wat verder en heeft oa een touchscreen.

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten