BEST DEAL: SMART QR Code sticker op winkelruit biedt toegevoegde waarde

Geschreven door  | 18 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Guido Gerritsen]In winkelgebieden zien we steeds minder tasjes, dé graadmeter of het goed gaat met de economie! Consumenten bezoeken winkelgebieden minder, kopen er minder. Winkels komen leeg te staan, kortingen tot 70 procent vormen geen uitzonderingen meer. Het ‘winkelend publiek’ wordt meer en meer ‘vergelijkend publiek’. Met de smartphone in de hand wordt een product gepast en

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten