De nieuwe mobiele optimalisatie van Google Adwords: ‘geoptimaliseerde campagnes’

Geschreven door  | 27 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Humprhey Fredrikz] Google kondigde eerder deze maand de lancering van ‘geoptimaliseerde campagnes’ aan. Een upgrade van Google Adwords waarmee verschillende apparaten onderdeel worden van één campagne. Voorheen was het gebruikelijk om apart voor mobiel een adwords campagne op te zetten, nu valt mobiel binnen de campagne en is het een onderdeel van de apparaten waarop een advertentie wordt

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten