De Olympische augmented reality game van Samsung

Geschreven door  | 4 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Peter Voorts] De Olympische Spelen van Londen liggen alweer enkele maanden achter ons. Samsung was een van de sponsoren van deze Spelen en bracht een sponsored game uit. 

Zie in onderstaande via hoe deze augmented reality
game van Samsung werkte.

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten