‘De schoonheid van QR’

Geschreven door  | 11 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] QR codes zijn meestal niet echt een visueel feestje. De vaak zwart-wit blokjes lijken nog het meest op een hoopje as van een sigaret. Veel designers willen hun advertenties dan ook niet graag aangevuld zien met een lelijke QR Code. Dat het ook anders kan laat Coca Cola zien in hun print advertentie.MobileMarketing.nl 2013

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten