Google Rich Media campagne voor modeketen Express [Mobile Case]

Geschreven door  | 11 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Eén van de  grootste zwaktes binnen de mobiele industrie is de beperkte beschikbaarheid van mobiele cases. Voor een relatief jong medium is het voor de groei echter van belang dat kennis en ervaringen worden gedeeld. De oorzaken van de weinige mobiele cases zijn divers: het merk wil de resultaten niet openbaar hebben, de resultaten vallen tegen, er is gewoonweg geen tijd om

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten