Gouden Gids pusht app met Shazam

Geschreven door  | 14 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[Adformatie] De Belgische Gouden Gids heeft de eerste interactieve radiocommercial die gebruik maakt van Shazam.

Verantwoordelijk is het bureau Happines dat het ‘Shazamable’ spotje maakte als onderdeel van een Valentijns campagne. Het 30-seconde spotje is te horen op vijf Belgische radiostations ter promotie van de ‘Aan Tafel’ app van de Gouden Gids. Door Shazam te activeren als de

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten