Interview Wanda Mulder (MEC): "Misschien moeten we de smartphone en tablet niet te veel in hokjes plaatsen, maar uitgaan van hoe de consument zich beweegt"

Geschreven door  | 19 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Wanda Mulder is alweer bijna 10 jaar actief in de media. Van de Persgroep heeft zij in 2005 de overstap gemaakt naar digital planner bij MEC. Sinds april 2012 is zij Mobile Director bij MEC. Hiermee is MEC een van de eerste mediabureaus in Nederland, die voor mobiel een dedicated manager heeft.
Ik interviewde haar over Mobile Marketing en -Advertising in de

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten