Losse verkoop van magazines zakt in door ‘mobile blinders’

Geschreven door  | 13 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Volgens het Amerikaanse Alliance of Audited Media (AAM) is vorig jaar de oplage van magazines met 9,5% gedaald. Deze daling wordt mede veroorzaakt door mobiele telefoons. Belangrijk deel van deze daling is natuurlijk de stijgende consumptie van mobiele kanalen, maar het AAM noemt ook een nieuw phenomeen: ‘Mobile Blinders’. Deze term vertaald zich het best als ‘mobiele

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten