Mobile Marketing & QR codes

Geschreven door  | 17 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Frans Hendrikx] QR-codes zijn niet meer weg te denken. Je komt ze tegen op visitekaartjes, flyers, billboards, in bushokjes, magazines en ga zo maar door. QR staat voor ‘quick response’ en de tweedimensionale barcode is bedacht om snel en digitaal informatie uit te wisselen. Dat was overigens al in 1994, waarbij de QR-code werd ingezet voor het identificeren van auto-onderdelen. Inmiddels

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten