Mobile marketing-strategie: investeren in mobiel

Geschreven door  | 12 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Naos Wilbrink] Mobiel, Mobile, iPhone, apps, Android, mobile marketing, mobile communication, enz., enz., enz. Dit zijn de modewoorden van de laatste 2 à 3 jaar als je het marketinglandschap bekijkt. De andere woorden zijn ‘killer app’ en ‘de nieuwe Angry Birds’. En dan nog zo’n mooi fenomeen: iedereen met een iPhone of knappe Android is ineens een specialist! Waar bestaat dat begrip “

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten