Nissan zet in op mobile game advertising

Geschreven door  | 1 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[Richard Otto] Automerken zoals Audi en Volkswagen gingen Nissan al voor, dus echt vernieuwend is het niet meer te noemen. Nissan zet in-game mobile advertising in om hun nieuwe Juke Nismo onder de aandacht te brengen. 
Gareth Dunsmore (GBF The Print People: het bureau van Nissan) noemt de mobile game advertising in Asphalt 7 app een groot succes. 2 miljoen Europeanen hebben reeds in de nieuwe

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten