QR-codestrategie als onderdeel van mobile strategy

Geschreven door  | 28 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Frans Hendrikx] Was Nokia een aantal jaren geleden nog marktleider in mobiele telefoons, met in 2007 nog 10 miljard achter de hand. Nu, amper 5 jaar later staan ze met de rug tegen de muur en dreigt faillissement. Hoe snel kan het gaan? Strategisch denken en handelen lijkt er in deze tijden niet meer toe te doen. Alles verandert in sneltreinvaart waardoor lange termijnstrategie nagenoeg

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten