Red Bull laat je snowboarden via Second Screen

Geschreven door  | 13 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] De meeste Second Screen activiteiten houden vooral in dat consumenten op de bank met hun smartphone, tablet of zelfs laptop bezig zijn met social media met de TV op de achtergrond. Uit internationaal onderzoek blijkt dat 85% van de consumenten actief zijn 2nd screen activiteiten.

Second Screen lijkt echter momenteel nog vooral een ‘content game’ in plaats van een

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten