Speelgoedmerken ontwikkelen massaal iToys

Geschreven door  | 14 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Peter Voorts] Door de enorme adoptie van smartphones en tablets voelen grote speelgoedfabrikanten zich flink in het nauw gedreven. De laatste maanden hebben partijen als Mattel, Fisher Price en Jumbo daarom speelgoed uitgebracht dat samenwerkt met mobile devices (voornamelijk iPad). Ondanks dat dit nog niet de verwachte successen heeft opgeleverd (zie hier) lijkt het internationale Toy

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten