Tweede Scherm, size does matter

Geschreven door  | 21 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

IQ Test, 23 januari 2013

[door Marc Veuger, Two-screen.tv]

Wanneer je Tweede Scherm door veel televisiekijkers gelijktijdig wordt gebruikt, levert dit uitstekende data op voor een uitgebreide analyse. In het geval van de IQ Test 2013 waren dit er meer dan 170.000, waarvan er zo’n 125.000 alle vragen hebben ingevuld.

De komende tijd zullen hier meerdere artikelen verschijnen over de data die

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten