Vodafone start digitale bibliotheek in metrostation

Geschreven door  | 10 februari 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Via mobiel je boodschappen doen in een metrostation kennen we al (zie Tesco); Vodafone en Humanitas hebben begin dit jaar een campagne opgezet, waarbij je door het scannen van een QR code direct een eBook kan binnenhalen.Deze outdoor campagne is opgezet in de hoofdstad van Roemenië. In Nederland zou dit ook een mooie campagne zijn voor bijvoorbeeld Bruna.nl, AKO of Bol.com. Is

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten