'Augmented Reality is geen QR code 2.0'

Geschreven door  | 5 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Leon de Wildt] Augmented Reality is geen QR code 2.0. En zo moet het ook niet ingezet worden. Door Augmented Reality (AR) te vergelijken met een QR code doe je deze eerstgenoemde techniek echt te kort. Sterker nog, ik durf zelfs te beweren dat wanneer je AR vergelijkt met ‘een soort van QR code’ dat je niet weet wat er allemaal mee mogelijk is.

De Linda, de Telegraaf en nog veel meer

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten