Coca Cola Chok! -campagne groot succes in Hong Kong

Geschreven door  | 12 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Voor een Coca Cola campagne in Hong Kong heeft reclamebureau McCann Worldgroup een Second Screen game app ontwikkeld, waarbij de gebruiker de kans heeft om tijdens de Coca Cola-commercial de flesdoppen via hun mobiel kunnen opvangen en hiermee diverse prijzen kunnen winnen.

De “Interactive game commercial” werd op diverse kanalen uitgezonden en werd zelfs viraal door Youtube

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten