De appawakening: Vijf redenen waarom apps in b2b kunnen werken

Geschreven door  | 5 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Jessica Heres] Het lijkt er op dat men binnen Business-to-Business begint te ontwaken. De B2B-beoefenaar begint door te krijgen dat apps niet langer een hype zijn of alleen weggelegd voor de hippe bedrijven onder ons, maar een essentieel onderdeel kunnen uitmaken van de marketingstrategie. Wat zeg ik- bedrijfsstrategie. In deze blog enkele voorbeelden van apps in B2B en tot slot de 5

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten