De QR code case van Heineken

Geschreven door  | 10 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Frans Hendrikx] De eenvoud en het gemak van de QR-code is nog steeds niet voor iedereen vanzelfsprekend. Het vinden van aansprekende en werkzame toepassingen blijkt een van de grootste hinderpalen voor succesvolle campagnes of acties. Met een aantal showcases zal ik laten zien dat goed opgebouwde campagnes succesvol kunnen zijn. Een van de meest opmerkelijke is de brand activation

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten