Facebook sluit haar website voor meer focus op mobile

Geschreven door  | 24 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Mobiel leek lange tijd een aanhangsel voor Facebook, al zijn hier het laatste jaar eindelijk goede stappen in gezet. Wanneer er steeds meer mobiele FB gebruikers zijn, moet je advertising business model hier ook op aangepast zijn. Om Facebook Mobile serieus op de kaart te zetten lijken er bij Facebook intern wel rigoureuze maatregels genomen te moeten worden..Voor een week was

Lees verder…




Tags: , , ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten