iCandy: de gamification van snoep

Geschreven door  | 22 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[Peter Voorts] Speelgoed waar handig gebruik wordt gemaakt van de smartphone of tablet hebben we al gezien, maar nu is er ook een snoepfabrikant die mobile op een innovatieve manier inzet.
Gamificatie van zoetwaren is natuurlijk niet nieuw -denk maar aan  Mikado-, maar nu worden er mobile devices ingezet. Het merk Goldfish probeert met een augmented reality game toegevoegde waarde te brengen

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten