ING: 95% klantcontacten over twee jaar ‘mobiel’

Geschreven door  | 5 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[ADFORMATIE] ING Nederland verwacht over twee jaar 95% van alle klantcontacten via de tablet en de smarthpone af te handelen.Dit maakt ING Nederland bekend in het eigen ING Journaal, waarmee zij klanten en stakeholders informeert over de actuele ontwikkelingen en resultaten van het bankbedrijf in Nederland.Op dit moment maken 1,1 miljoen klanten dagelijks gebruik van de ING Mobiel bankieren app

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten