Lezers willen bekende krantenopmaak op iPad (onderzoek)

Geschreven door  | 5 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[MarktingOnline.nl] Kranten die een bekende lay-out combineren met online nieuws en interactiviteit, houden de aandacht van de lezer het beste vast op de iPad, zo blijkt uit een pilotonderzoek dat door Visiolink is uitgevoerd in samenwerking met de Deense Universiteit van Aarhus.Daarnaast toont de studie aan dat hoe meer de digitale krant lijkt op de gedrukte uitgave, des te meer lezers bereid

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten