'Mobiele bureau's positioneren zich belabberd'

Geschreven door  | 10 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Eind vorig jaar kwam ik met het opmerkelijke nieuws dat 58 procent van de mobiele bureaus in Nederland zelf geen voor de mobiel geoptimiseerde website hebben, terwijl zij wel merken trachten te overtuigen om mobiel te gaan. Het ‘eat your own dogfood’-principe wordt nog niet door elk mobiel bureau onderkend.

De meeste van de 200 onderzochte bureaus ontwikkelen apps en

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten