'Mobile heeft grootste effect op Email Marketing' (onderzoek)

Geschreven door  | 7 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Uit recent onderzoek door MarketingSherpa onder 1.095 respondenten blijkt dat de veranderingen van email marketing met name door het enorme gebruik van smartphones en tablets zal veranderen. Da’s uiteraard niet verrassend met de recente cijfers dat 41% van alle emails wordt geopend op mobile devices. 

Het is bijvoorbeeld schrikbarend hoe weinig bedrijven nog hun email

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten