Onderzoek: ‘Hedendaagse app gebruiker is veeleisend en heeft weinig geduld’

Geschreven door  | 23 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Uit wereldwijd onderzoek van Compuware blijkt dat 56% van de respondenten wel eens te maken heeft gehad met apps die niet werkten (crash,  freeze of een error). Slechts 16% van deze app gebruikers hebben deze apps nogmaals 2 keer op te starten, maar de meeste consumenten hebben de app direct verwijderd. Ook als de app niet aan de verwachtingen voldoet, lijken veel

Lees verder…




Tags: ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten